o jejciu,śliczna jest ta sukienka! :D aż się prosi,żeby zabłysnąć w niej na studniówce :)
śliczna sukienka! <3dziękuję za komentarz na moim blogu i dodanie się do obserwatorów ;)ja również dodałam się..
Fajna fajna :)Też się muszę zacząć za czymś rozglądać bo na ostatnią chwilę to nic nie będzie :)
o jejciu,śliczna jest ta sukienka! :D aż się prosi,żeby zabłysnąć w niej na studniówce :)
OdpowiedzUsuńśliczna sukienka! <3
OdpowiedzUsuńdziękuję za komentarz na moim blogu i dodanie się do obserwatorów ;)
ja również dodałam się..
Fajna fajna :)
OdpowiedzUsuńTeż się muszę zacząć za czymś rozglądać bo na ostatnią chwilę to nic nie będzie :)